Boost Løpegleden

Øk forbrenning, humør og overskudd i hverdagen


Effektivt løpeprogram for alle nivåer


Effektivt løpeprogram for alle nivåer


Effektivt løpeprogram for alle nivåer


Min filosofi

Trening er noe som først og fremst skal gjøre deg og livet ditt bedre! Og for at du skal oppleve dette er det viktig at treningsprogrammet du følger ikke bare et tilpasset din hverdag og ditt nivå, det skal også gi deg glede, mestringsfølelse og gode resultater.

Introduksjon til
Boost Løpegleden

Oppstart

Ditt utgangspunkt

  • Fysisk test slik at vi vet ditt utgangspunkt
  • Du noterer deg ned dine mål og tanker fra start
  • For å sikre at du kommer godt i gang får du all informasjon via video. Jeg holder deg oppdatert via livechat, video og e-post underveis
Ukentlige aktiviteter

Økter og challenges

  • Hver uke får du nytt program med 3 løpeøkter og 1 styrkeøkt
  • Øktene tilpasses ditt nivå og du får veiledning underveis.
  • Program endres underveis med ulike faser for at du oppnår best mulig resultat.
  • I løpet av programmet er vi innom ulike fokusområder som løpsteknikk, trening på puls, skadeforbygging, osv.
  • Bli med på månedlige challenges for å gi motivasjonen en ekstra BOOST!
Oppfølgning

Med deg hele veien

  • Tren med meg på øret eller på skjermen. Jeg er med deg å guider deg på tid, tempo og intensitet – uansett nivå!
  • Jeg er tilgjengelig som din coach for å svare på spørsmål
  • Du oppdaterer hvilke økter du fullfører og jeg følger opp din innsats underveis
  • Hver økt du fullfører gir en grønn prikk. Målet er flest mulig grønne prikker for deg og gruppen hver uke!
Fremgang

Fokus på dine resultater

  • Vi måler din utvikling og progresjon via tester og status underveis
  • Målene varieres løpende i takt med fokus på hvilken sesong vi er i, for kontinuerlig motivasjon
Fellesskap

Energi og motivasjon

  • Delta i gruppe med andre som har samme mål som deg
  • Gjennomfør treningen parallelt med de andre i gruppen og se hverandres grønne prikker
  • Få inspirasjon og støtte fra hverandre 

Fornøyde kunder om Boost Løpegleden

Om meg

Litt om meg selv

Jeg er utdannet personlig trener og kostholdsveileder ved NIH (Norges Indrettshøyskole) og har jobbet fulltid som PT i over 10 år.

 

Løpegleden har jeg jaktet mesteparten av livet. Men først da jeg utdannet med til PT og lærte at å bli god på løpe ikke handler om å vinne hver eneste økt, og at den beste løperen ikke nødvendigvis er den som løper fortest eller trener flest ganger i uka, ble jeg glad i å løpe.

Med riktig trening tilpasset mitt nivå kom ikke bare løpegleden, men også mestringsfølese og resultater! Og det er dette jeg brenner for å videreformidle!

Ofte stilte spørsmål

Dette er for deg som har lyst til å bli glad i løping, og som har lyst på de gode effektene løpetrening gir:

  • Bedre form
  • Høyere fobrenning
  • Mer overskudd i hverdagen
  • Bedre humør
  • Bedre søvn
  • Bedre konsentrasjon
  • Du tåler mer stress
  • Bedre fordøyelse
  • Strekere kropp

Det vil være flere nivåer øktene og du får god veiledning av meg underveis. Uavhengig av om du er helt nybegynner eller har løpt en del før vil du få treningen tilpasset ditt nivå!

Programmet når bredt ut. Du har et mål og en motivasjon om å få en god flyt på treningen samt bli en sterkere versjon av deg selv fysisk og mentalt.

Det er et gruppecoaching program, hvor alle medlemmer kjører samme treningsprogram med mulighet for at skalere øvelsene etter nivå.

NIVÅ1: helt nybegynner

NIVÅ2: har løpt litt før. Klarer kanskje å løpe 30 minutter sammenhengende.

NIVÅ3: løper jevnlig og kan fint fullføre en løpetur på 10km

Programmet har ingen sluttdato, noen deltakere velger å være medlem 3 måneder, andre 6, 9 og enda lengre fordi de opplever at dette er måten å sikre kontinuerlig forbedring og resultater, ikke minst beholde treningsrutinen i hverdagen. 

I programmet er det lagt opp til 3 løpeøkter hver uke + 1 styrkeøkt. Det er helt valgfritt hvor mange økter du har lyst til å trene, men jeg utfordrer deg til å inngå en avtale med deg selv om å fullføre minst 2!

Øktene er av ulik lengde, så om du har litt dårlig tid en uke er jeg sikker på at du likevel vil klare å trene 2 økter. Men husk – Litt trening er bedre enn ingen trening.

Det geniale med løping er at det eneste du trenger er et par gode sko! 

Det vil komme ulike typer styrkeøkter i programmet, både med og uten vekter. Om ikke du har vekter hjemme kan du bruke vannflasker eller en sekk med noe tungt i.

Det er programstart ca. 1 gang per måned, som regel første mandag i måneden. Du kan registrere deg for programmet når som helst før startdato og pengene trekkes først når programmet går i gang. 

Det er ingen bindingstid, men det er en måneds oppsigelse.

Kom i bedre form med smart løpetrening

Desiree Andersen

Jeg er utdannet personlig trener og kostholdsveileder ved NIH (Norges Indrettshøyskole) og har jobbet fulltid som PT i over 10 år.

Følg meg

© 2022 Desiree Andersen – All rights reserved
Terms and Conditions · Privacy Policy

Desiree Andersen AS · Tjøme · Norge

Powered by Boon