Desiree Andersen

KOPIER MITT NYBEGYNNERPROGRAM FOR LØPERE!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

egen reklame

Les mer om min Online Løpegruppe HER

BOOST LØPEGLEDEN er online løpegruppa for deg som vil bruke løpetrening til å gi deg selv, hverdagen din og ikke minst formen en skikkelig BOOST!

Selv om det lages program tilpasset ulike nivåer, så er det helt klart nybegynnere det er flest av i denne gruppa. Eller en del av de som har løpt en del tidligere, og nå ønsker å komme i gang igjen!

Forståelig nok. Trening er jo en helt fantastiks treningsform. Lett tilgjengelig og med en umiddelbar effekt!

Oppstart 1 gang hver måned!

Du kan lese mer HER

Det som startet som et rent løpeprogram har etterhvert utviklet seg til et konsept som inkluderer både styrektrening, kosthold og fokus på dine daglige vaner.

Alt lett tilgjengelig i en egen app!

En typisk treningsuke for en nybegynner seg altså slik ut:

1-2 intervaller tilpasset ditt nivå både i lengde og intensitet.

1 rolig langkjøring

1-2 Korte styrkeøkter i kombinasjon med løpetreningen.

Og oppskriften jeg bruker til mine nybegynnere er enkel:

♥️ riktig nivå slik at øktene gir overskudd til mer trening
♥️ mestring! Beste veien til neste punkt👇🏻
♥️ kontinuitet

📲 appen inneholder alt! Ditt program, logg, chat med meg, felleschat, oppskrifter, ukentlig meny osv.

🏃🏼‍♀️ved oppstart gjennomfører du en kondisjonstest og en screening. Ut i fra dette og ditt mål får du plan tilpasset ditt nivå.
Gjennom jevnlige tester justerer vi planen underveis✨

🏃🏼‍♀️Du får innføring i løpsteknikk, pusteteknikk, løpedrills og ulike elementer av løpetrening.

🏃🏼‍♀️Du får økter med meg på skjerm eller øre hvor jeg er med på hele økten og guider deg igjennom.
Musikk, timer og veiledning🙌🏻

🏋️Du får også styrkeøkter som kan gjøres hjemme eller på studio – med eller uten utstyr.

🌤️Du bestemmer selv om du vil løpe ute eller inne.

EKSEMPEL PÅ LØPEPROGRAM FOR NYBEGYNNERE:

Løpeøkt 1:

Varm opp ved å gå raskt i 10 minutter

Intervall: løp i et tempo som lar deg løpe/jogge intervallen uten å stoppe.

  • Løp/jogg i 2 minutter/ 1 minutt pause x 4
  • 2 minutter hvile
  • Løp/jogg i 2 minutter/ 1 minutt pause x 4

Løpeøkt 2:

Jogg rolig eller gå raskt i et tempo som oppleves som helt uanstrengt i 20-30 minutter

Løpeøkt 3:

I appen får du løpeøkter du kan løpe sammen med meg. Løp dem inne på mølla eller ta på headset og ta med mobilen ut!

Hva sier medlemmene?

Les mer om min Online Løpegruppe HER